Hej december!

Sådär ja, då är vi inne i december månad och ingen är nöjdare är jag. Helt klart årets bästa månad, julgalen som jag är! Sen är jag verkligen en "vinter-människa", älskar när första snön kommer och det är lite kyligare ute. Och alla som känner mig vet ju att jag älskar att ha hästarna installade, att få mocka och pyssla i stallet varje dag, lovely! Så för min del så är vintern mysig på alla sätt och vis! :)

Idag har jag jobbat långpass, så jag hade en mycket snäll mamma som skötte om Einar, mockade och red honom en sväng ♥. Var bara uppe och släppte ut hästarna vid sju imorse, annars har jag varit hästfri idag, ovanligt att inte vara där uppe ett par timmar om dagen.. haha, tur att det inte händer så ofta :D

Imorgon är det träning uppe i ridhuset, vilket ska bli kul! :)



Kommentera här: