Einar just nu

Einar har fått en lite längre vintervila de senaste veckorna, har jag ridit så har det bara blivit små skrittrundor. Jag har varken haft tid eller ork, har jobbat som en galning hela december känns det som, det har verkligen tagit all energi ur mig.. Jobbar hela denna veckan, sen blir det äntligen ledighet :) & då ska minsann Einar igång igen!!

Hur som helst, så verkar inte Einar så nöjd över vintervilan, han har surat värre än vanligt ute i hagen när jag har varit och kollat till honom, en dag så gick han med öronen bakåt i cirklar runt mig!? Så han visade tydligt att jag inte var rolig längre.. Igår fick han iallafall komma in och mysa en bra stund, och då åkte faktiskt hela manen av. Fick en slags "rycknings" sax av mamma i julklapp, och den funkade jätte bra. Så nu har han äntligen kort man igen :)



Kommentera här: